fat- tig

Fattigt.

Det var fattigt på kommentarer och svar på min fråga i förra inlägget. Jäkla spermacock suckers! *Skämt åsido*

Hela den här dagen har gått ut på att bara sitta och låta tiden gå. Kom hem från Emma vid klockan 13 och satte mig direkt vid datorn.
Koreograferade en halvtimme sen på eftermiddagen och sedan blev det datorn ännu en gång. Så nu har jag (med avbrott av middag) suttit här ytterliggare timmar. Om jag räknar ihop det så får jag det till tio timmars dator.
Mycket härligt och slöseri med tid.

Har dock snackat lite i telefon med diverse människor som fick mig att må bättre och känna mig nöjd med min tillvaro.
Imorgon börjar de flesta skolan men inte Dans och musikalarna inte. Vi får en vecka till.

Planen nu kommande dagar är: Hälsa på mina vänner på deras skola tomorrow. 
                                                           Träffa folk från klassen på onsdag i Kristianstad med picknick. TUMMEN UPP!
                                                           Torsdag, kommer Ina och vi ska koreografera inför vår workshop.

Blir roliga dagar minsann! Frågan är när jag ska hinna plugga egentligen för jag har arbeten och allt möjligt att skriva nu.
Vet inte hur jag ska göra och vet verkligen inte vad uppgifterna går ut på ens. Tråk och ytterliggare tråk.

Godnatt och cheers!

 Jag, Kt och Clara som små kiddos sommaren 06.

 Urklipp ur tidning när jag var med i "Grease" i femte klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0