Livet leker aldrig grubbla när man har en antichristoffer bubbla!

Äntligen hemma.

Den har dagen har varit awesome men samtidigt jävligt off.
Måste säga att varje gång jag ser mig i en av dans salarnas speglar så blir jag överkåt.. NOT.
Men hursomhelst, så käkade jag med Sarah, Anna och Choffsen tidigare idag. Gött som fan, men mitt kort har blivit spärrat. Vettefan hur jag ska lösa det men fick låna min farsas bankkort innan och ta ut femhundra spänn.
Har väl pengar nu tills det nya kortet kommer.

Sedan satt jag i "the garden" ´vid dansstudio 5 med Kricke, Arvid, Sarah och Christoffer och vi snackade. Tror nog vi satt där i tre timmar och det var nice!
Kom även en hund som sprungit lös. RIktigt sött litet monster som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ha själv.
Såg ut som den där filmhunden Lassie.

Pallar inte skriva mer nu för jag är SNARK! Godnatt folks!
Mer inlägg tomorrow!

 Inte en hund, men dock en katt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Katt = sött

2009-04-28 @ 18:27:34
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0