Media-kåt?

Obebodd ö? Vilket skämt..
Kollade på förra veckans avsnitt av Robinson 2009 på tv4 Replay.
Blev riktigt sugen på att vara med själv.
Då kan man fråga sig, vill jag vara med i en sådan serie för att jag är media-kåt?
Vill jag vara med för att jag tycker att det är roligt att se hur länge jag klarar mig med massa främlingar som lär gå mig på nerverna?
Eller är det kanske så att jag vill ha semester och få en fin brun bränna kanske?

Svaret är ganska enkelt.. jag vettefan varför jag skulle vara med. Men tanken på att få vara på en ö, försöka hitta mat och se hur länge jag håller mig i stabilt skick vore intressant as hell!

Fast jag är inget fan av upplägget egentligen. Eller själva grejen är ju det att väldigt många som åker dit vill bli sedda på något vis och jag tycker de kan skippa tramset om att: "Jag gör det för att jag vill visa att jag är en överlevare".
Kan tänka mig att de precis som jag skulle vilja, gör det för upplevelsens skull. Men tror ändå att alla är mer eller mindre (som jag nämnde innan); media-kåta.

Ganska kul att läsa i skräptidningar som aftonbladet (en tidning som jag läser dagligen, så ja, jag tycker om skräptidningen), som hittar en story i vartenda litet "gräl" bland deltagarna.
Dock lyckas de ju sälja tidningar genom att skriva om sånt för om det är något människor tycker om, så är det skvaller och "senaste-händelsen-rapporter".

Tänkte ta och sova nu iallafall. Godnatt godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar; Tack ;D Ja man ska stå för den man är :D

2009-04-16 @ 14:50:57
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0