Simrishamn - swim rice harbror

Great dag som fan!
Tror detta måste ha varit första dagen då jag verkligen kände att jag gillade att ha lov för alla andra dagar (med undantag) har varit rätt tråkiga.

Var och hälsa på lite folks i Simrishamn. Denna gången (har ju varit där en gång innan) följde jag med Nv-eleverna och deras klass var mucho mysko y mucho trevlig.

Vidare och träffa Klara aka Asian som man inte sett sedan januari. Jävligt sorgligt, fy fan och banan på oss!
Moa var också med och hon var jävligt chill för hon snackade inte så mycket utan skrattade lite då och då och bara såg sådär trevlig och cool ut.
Jag fick ett lyckorus och började ropa: I'm the king of "swim-rice-harbror", men det var ingen som uppmärksammade mig..

Fikade, satt på en parkering  (jävligt tufft, eller hur?) och stack ner till hamnen en stund. Sedan hemåt och bara ta det lugnt hela kvällen.

Bra dag som sagt.

Kollade på Lost nyss. Måste säga att den börjar ta sig lite nu igen. Är ett Lost-fan så jag har ju följt serien från början vilket är sinnesjukt nördigt, men hursomhelst, så var det jävligt spännande igen. 
Tyckte serien gick väldigt mycket utför under två säsonger men nu börjar de komma någonvart igen så det känns ju nice.


Kommentarer
Postat av: Klara

asså hahaha!

2009-05-09 @ 08:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0