Musik-ångest

Idag tänkte jag spare er läsare allt besvär med att orka läsa mina långa texter.
Istället har jag bestämt mig för att bara skriva lite om det här med att radera gammal dålig musik.

Har världens ångest då jag faktiskt inte riktigt vet om jag bör rensa min dator från gammal skräp musik eller kanske bränna över på cd. Det som bär emot om jag ska bränna över är att tvåtusen låtar kräver en del skivor, en del tid och en del jobb.
Det finns en jäkligt bra anledning till varför jag skulle behöva rensa datorn, och denna är för att datorn nuförtiden nästan hakar upp sig så fort jag ska gå in på någon hemsida eller logga in på msn. Detta är som ni också kanske förstår, mycket irriterande.
Så vad tycker ni att jag ska göra? 1) ignorera cyberproblemet och lägg ner tid och kraft på viktigare saker.
                                                             2) Ta dig tid till att fixa datorn, för är värt det
                                                             3) Bara radera all musik och sluta känna att fyra års musiksamlande betyder något.

Hmm.. vafan, dagens i-landsproblem men vettekatten vad jag ska göra..

Första i-Tunes spellistan; 2006 Januari: Ken Ring - Mamma
                                                                          Natalie Imbruglia - Smoke
                                                                          Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar
                                                                          Destinys Child - Survivor
                                                                          Mandy Moore - Stupid Cupid
                                                                          Sting feat. Police - I'll be watching you
                                                                          The streets - Let's Push things forward
                                                                          Ken Ring - Eld och djupa vatten
                                                                          Nickelback - This is how you remind me
                                                                          Kelly Lorena - Tell it to my heart
                                                                          Håkan Hellström - En midsommarnatts dröm
                                                                          Imperiet (Thåström) - Vit jul
                                                                          Savage Garden - I Believe

Mycket blandad och knasig kompott må jag säga. Schnark..!
Vädret är fint igen.
Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0