Utkast: När jag ...

När jag ändå är igång..

Har haft en knasdag idag. Skolan var medelmåttig och tråk men gick an iallafall.
Därefter åkte jag, Christoffer och Elin till Inas och Ronjas konstiga ställe. Ganska fett för det var jättefint där men vi var tvungna att åka ut till Dalby ungefär för att komma dit. Bilder och en blogvideo kommer från det.

 Ni får den här bilden sålänge. Sarah som var med i mitt nummer på koreografitävlingen. På vänstra hörnet kan ni se Mischa som är tuff!

Fick förresten veta att Connie kommit in preliminärt. Grattis säger vi till henne! och även de andra som än sålänge kommit in.

Blir intressant och se de nya som kommer in.
Är väldigt svårt att tänka sig att man snart har gått sitt första skolår och att man inte längre kommer vara nykomling. Förväntningarna på den nya årskullen är ganska hög för man hoppas på något vis att skolan skall ta in fler och fler talanger och hoppas även att personerna kommer vara trevliga för annars kommer jag dö långsamt.

Dags att gitta härifrån nu iallafall. Smell you later, folks!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Grattis till Connie och vilken säxi bild måste jag säga :O ;)

2009-04-28 @ 22:57:03
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0