Grillad


Värsta skön, han, killen är helt skev...

Notera att jag gjorde en liten utstickare jämfört med mina vanliga inlägg och lade in en bild först.
Har varit ganska dålig på att uppdatera med bilder på sistone men i fredags så lade jag in lite nya bilder och filmer från mobilen som kommer att finnas tillgängliga för åskådning här på banananas-bloggen.

Nu när det är söndag så tillåter jag mig att ligga och sova och snooza och vara en tönt i hundra år. Fick igång mitt nedladdningsprogram Limewire igen. Usch var dåligt det är, men kan åtminstone ladda ner lite musik nu igen vilket är härligt.
Ska kolla på massa repriser från program idag på kanal 5. Blir antagligen reprisen av Ugly Betty, Desperate Housewives och Brothers&Sisters. Sånt crap men ändå så "aptit-retande".

Gårdagen var inget annat än en knaslördag och ja, fredagen var så jävla bäst! Bilder från festen i Botaniska kommer snart men måste säga att jag inte haft så roligt på många fester.

 Idag kommer Ronja back to Skåne från Göteborg.

Igår solade jag med Anna och Erika först, tills John och Julia kom och joinade. Stadsparken är ändå rätt nice att sola i.
Stack sedan och skulle på klasspicknick i Botaniska Trädgården men där var inga så vi stack hem till varsitt håll.
Lagade mat, vilket gick helt okej. Hamburgare var itne så svåra att tillaga som jag trodde, haha.
Sedan kom Ina och Christoffer för att göra mig lite pepp igen.
Kollade på Robinson och alla lackade sönder på fidda-Christian som har fulaste dialekten och är sämst i hela programmet.
Sjöng lite Singstar sedan och det var inga ljuva toner som ljöd i lägenheten precis.

Uppdaterar later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0