Flytande huvud.

Så har ännu en blurk-dag gått.
Måste ändå säga att den inte blev vad jag trodde/ville att den skulle bli.

Vaknade hemma hos Sarah imorse och vi segade som fan. Gick upp en kvart innan vi skulle börja och jag mådde illa as hell. Fick en gul lapp av Kerstin och hon sa "Stanna inte i skolan för att vara ambitiös".
Humm.. nähä..
Baletten börjar och så säger Karin när jag kommer och ser ut som flickan i skräckfilmen "Exorcisten": Daniel, du borde gå hem istället för att bara sitta här och hänga. Så känner du efter om du orkar komma imorgon istället och så gör du det. Jaha.

Så hela min dag har kretsat kring dåliga tv-program (except Scrubs) och ligga och sova. HÄRLIGT!
Just ja, lite nyttigheter har jag ändå hunnit med. Jag har räknat matte och läst i min engelska bok. Way to go!
Time for lite skönhetssömn. Ska försöka mig på ett nytt skol-försök imorgon.
Godnatt Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0