Godmorgon.

SnARK!
Vaknade klockan 6 imorse. Kunde inte somna om så det blev att gå upp och ladda för att bli mr.Happy.
Men nej, jag är bara jättetrött nu istället och ska iväg på praktiken om någon timme.
Bara idag och imorgon och sedan är jag klar. Är verkligen glad över att ha varit där och fått lära mig så mycket.
Pratade med en av de som arbetade där igår och förklarade att dessa tre veckorna har varit bland de viktigaste dansmässigt, i hela mitt liv. Såhär fort har jag aldrig utvecklats och det gör mig glad.
Har dock varit tråkigt också. Fått sitta och titta väldigt mycket och vår handledare har inte varit så väl bemötande så man har fått göra det till något bra själv. Känner mig väldigt redo inför skolstarten nästnästa vecka.
Lunds Dans o Musikal Gymnasium, see you soon!

Uschusch, som ni märker skriver jag så man blir trött i bollen. Haha. Ska sova en halvtimme om jag kan nu.
Ha det finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0