ironiskt nog.

 Har jag berättat om mina två sinnesrubbade vänner i Lund? Elin och Christoffer? Ifall jag har det så har jag aldrig visat upp den här sidan av dem iallafall. Ho-ho!

Bzzt.
Ska snart sova. Upp vid halv sju imorgon för att åka till Lund och träffa lite vänner. Det blir ljuvligt ljuvligt.
Sedan i övermorgon så är planen att jag och Anna ska spela tennis och vara Björn Borg-wannabees. Fan vad nice.
Lite roligt är det att alla börjar skolan imorgon eller på torsdag men inte VI!
Eller iallafall inte vi som är tvåor och treor på min skola. Hell yeah!

Vad tänkte jag mer skriva nurrå.. klurigt..
JO! Snart är det dags att fira det hundronde inlägget här på Danneep.blogg.se (töntigaste bloggnamnet tyvärr).
Det firas med en tillbaka blick på de bästa inläggen, kommentarerna, skrivna raderna, samt upplagda videos.
Mycket nöje blir det med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0