Söndag.

Första efter ettnollnoll.

Vet inte om jag bör säga hur konstigt allting känns just nu.
Helt plötsligt försvann all värmen och hösten började krypa tätt inpå oss. Helt utan att man var medveten om det.
Så frågan är ju nu, hur lång tid det dröjer innan alla börjar bli små Gollum-liknande emo-barn.

 random picture.

Kan passa på att hälsa grattis till min lillasyster som fyller 15. Nu får hon gå och stoppa manslemmar i sig lagligt och allt. Utan att man har någon som helst invändning.

Vet inte riktigt vad jag skall hitta på nu härnäst för jag känner mig totalt lost, men det ger sig väl.
-oghagahah-

Igår var det Lundakalas och detta firar man här med att ha en RixFm festival som verkligen är hysterisk och tråkig. Hemsk musik och ja, jag kan säga såhär att det roligaste på hela kvällen var när jag var i dimman men sedan när jag började återvända till verkligheten så hade jag lika roligt som jag tycker att städa en bajamaja skulle vara.
Dock finns det många highlights från gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0