Nostalgi

.. good old times.

Naah, jag tänker inte sådär gammeldags. Fick bara ett infall att skriva om "gamla goda tider".

Sitter och lyssnar på lite av den gamla musik som fanns bevarad på denna bärbara datorn och känna doften av minnen.
Hittade även lite bilder från högstadietiden (och även från skolåret som gick nu). Haha lite roligt att sitta och bli nostalgisk osv men anledningen till att jag vill föra fram det goda i det gamla är för att även hitta the bad stuff. På så vis ska jag nog kunna klara ett helt nytt år och skapa ytterliggare nya minnen.

Här är en liten nostalgisk fotospecial signerad bananapics.

 Min sista föreställning i Simrishamn. Fick vara ett troll, ha-ha-ha!


Lite skolavslutning och man fick agera kvinnornas man! Happy!


Sjunde klass - ingen vacker syn! Men ack mina f.d classmates.

 Hemkunskapsrocker!

 
Liten och busig...                                                                        ... samt drogad och skabb.

 Koreograferade och undervisade dessa ett tag. Yay! It's Christmas Showtime!


 
Och så hade jag en period då jag tyckte om att syssla lite smått med musik. Nada mas av det tyvärr.. Kanske ett uppträdande i Simrishamn igen möjligtvis.

  Hahah. Anna och Christoffer! Jag har faktiskt dansat lite pardans.
Skolbugg kallas det och bilden togs från skolavslutningen och buggtävlingen i nian.
. Lussevaka! Tror detta var tredje året som jag höll i den och det blev lyckat och fail på en och samma gång.


Inspelningen av musikvideon till EM-låten "Fotbollsfest". Fan vad jag hatar den där jävla ungen Frans! Om jag skulle bli tillfrågad igen skulle jag säga no endast för att slippa honom. Mohahaha!

 
Sedan kom vi till den punkt då jag flyttade till Lund. Fyfan vad nice! Folks från min, Josefs och Christoffers "första-veckan-get-together"-kväll.


Avslutar nostalgitrippen med lite fler bilder från LDMG.

Jahapp. Det var alltså banananasens lilla nostalgi-tripp. Vad glad jag blev! Hoho. Massa fina/asfula bilder.

Avslutade praktiken igår. Riktigt sorgligt faktiskt. Tridde inte det skulle kännas tråkigt alls men när vi sa hejdå så kändes det som att en trögflytande sörja hälldes över mig. Vi var dock välkomna att komma tillbaks som gästdansare igen när vi ville så det kommer vi absolut att göra!

Kan vidare säga att jag är jätteirriterad på skolan som ger ut information om att schemat skall släppas ett visst datum och 6 dagar senare ligger det fortfarande inte uppe på hemsidan. Hömm hömm..

See you around folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0