10000kg, I-phones och skriksång!

hola amigos! Me llamo Daniel Persson y tengo 17 años. Me gusta BANANNANANAS!

OOh, ja. Ibland kommer mina fd och numer obefintliga spanska-kunskaper väl till pass. Som när man skall säga att man gillar banananas. Tänk på de stackars spanjorerna/spanjorskorna som läser min blogg men inte fattar ett skit utan bara vill se en liten sneögd svenne göra bort sig.


Fredag. Kommit tillbaks till skolan nu och det var ganska skönt måste jag ändå säga. Gjorde mig på mycket bra humör, inte minst för att man blir så stark på Ldmg. 10.000 kg är ingenting för mig och John nuförtiden. SÅ STARKA!
Det som är mer problematiskt är ju faktiskt storleken på tyngden.

Dagen bjöd på många godbitar. Bland annat en religions-lektion där vi blev introducerade för sekten Maranatas egna ord "HOMOSEX-MAFFIAN". Ni vet den där gruppen som kommer bli jordens undergång.. ööh?
Maten smakade riktigt gross och ja, om det hade funnits rå överkörd fågel att välja på också så hade jag övervägt fågeln istället.

Eftermiddagen bjöd på lite godare ting. Anders (min mentor) bjöd oss i street-gruppen på godis. Väldigt sällan en lärare bjuder på godis och jag glufsade i mig likt en pudel glufsar i sig andra pudlars bajs.
Och nu blev det helt plötsligt en ganska vulgär blogg.. ännu en gång.

 Fick ett samtal av min fadter. Trodde jag skulle få en utskällning av någon anledning trots att jag inte gjort något jätteknäppt men han sa istället "jag har köpt en I-phone till dig nu". WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHH!!! Är det här min tur dag eller är det min tur dag?
Ofta en förälder ringer och helt plötsligt säger att man ska få en telefon. Mr. Happy, yes that's me!
Nu slipper jag iallafall den här låne-mobilen snart och istället för att få tillbaks min gamla så får jag en fresh.

Förutom detta så kan jag meddela att det var min namnsdag också. Kvällen spenderades med Idol-final och några friends. Yesyes. Nu ligger jag här vid min tv och fredagen har övergått till lördag. Anna ligger och sover i min säng. Själv blir det soffan.

Godnatter och godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Anna

Dåligtsamvete.se! Jag snodde din säng :p Jag sa ju att jag kunde ta soffan!

2009-12-12 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0