cause i'm coming home again.

Imorgon blir det Schwäden igen.

Så har alltså sju dagar här på Puerto Rico flutit förbi. Skrev tidigare att det gick långsamt.. men vid närmre eftertanke.. så gick det kanske fortare än vad jag trodde.

SÅ, då ska jag försöka sammanfatta veckan.
Bad, sol, moln, frosseri, internet-kvällar, Ghost Whisperer säsong 1, Kackerlackor (FYFAN!), äckliga tyskar, skandinavier och engelsmän, taxis och godis. Det där tycker jag täckte ganska rejält hur den här resan har varit. Just ja, nästan så att man glömde. I-PHONE! DET är nog det enda sanna ordet för rent semester-nöje.

Lovar er att jag kommer vara sveriges brunaste person. När jag kommer hem kommer jag få vara mörk och snygg i sisådär en vecka och sedan får jag väl anta att svenska kylan kommer bita av mig all färg.
Men så får det helt enkelt bli.

Blir skönt att komma till sängen men tråk att lämna värme. Banananas-splitten här är jäkligt god. MUMS!
Ses snart! "Jonathan, jag ser ljuset.." - Nangiala har alltid känts avlägset, har det inte?


Kommentarer
Postat av: Matilda Yli-Paavola

Du behöver bara betala 100kr imorgon till 70cl :) Så kan vi dela den ;D

Hittar dig inte på msn, så jag skriver till dig här, i hopp om att du ska se :D

2009-12-30 @ 20:00:52
URL: http://tusanmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0