Dag 2

God Gul.. eller Jul!

Så är man inne på dag 2 här på öarna alltså. Puerto Rico är väldigt anpassat för sina turister. Människorna här talar ju inte spanska för de ser man knappt. Istället går äckliga tyskar runt och skränar och festande engelsmän som är odrägliga. Fyfan!
Men det är ju jul och allt och dagen har bjudit på mycket spännande. Bland annat hittade jag ju uppkoppling till datorn vilket gör mig mucho gladgladglad!
Har även äventyrat lite på annan ort där det blev till att besöka en kyrka och därefter så vandrade vi från denna stad till nästa. Gick en strandlänga så det kändes inte så långt men när jag nu tänker och känner efter så vill jag bara sova. Hohoh. Ingen kalle anka här och ingen anna anka för den delen men det är helt okej faktiskt.

Fick besked via Facebook (å, detta djävulskap) att artikeln skrivits och min intervju fanns med i dagens (gårdagens?) tidning. Länkar till detta: http://www.ystadsallehanda.se/article/20091224/SIMRISHAMN/712249889/1067/SIMRISHAMN/&/David-siktar-pa-dansskola-i-USA

Känns som att hon felciterade mig lite och skrev lite vad hon kände för att skriva men det blev ändå bra. Det är ju inte så att hon fullständigt ändrat om min intervju. Bra där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0