Dag fyra at paradise hotel.

Dag 4 at the Canaries.

Igår blev det inte mycket till bloggande. Det fanns icke tid till sådant då vi åkte till en stad kallad Las Palmas. Tydligen skall LP vara "huvudstaden" här på Gran Canaria.
Gick runt och fulade mig i stan och syrran tog bilder på mig framför en katedral. Ganska kul då jag gjorde massa snuffy grejer som att härma duvorna, göra mitt fina "gitarr-hopp" (ni i revyn vet vilket förmodligen) samt göra världens fulaste klackhopp. OOH JA! Bilder på det får ni så småningom.
Kvällen blev rätt hyfsad men jag fick sån jäkla tuppjuck när jag förlorade i minigolf. Dålig förlorare I guess.

Framför mig springer det just nu runt en ful unge. Jag undrar vad hon heter.. säkert något i stil med Ann-Kristin-Margit eller något sånt. För sådana namn får fula barn och fula barn är en skam för samhället och något jag blir deppig av. Stackars Ann-Kristin-Margit..

 Det här är den vackraste måltid som jag någonsin skådat. Are you with me?

Hömm hömm. Äntligen strålar solen här iallafall. Inte lite sol utan MASSOR av sol. Tror nog att det här är första dagen då jag kunnat lägga på brännan ordentligt och börjat inta mitt trigger-brownie-mode. Detta gillas!

Nu tittar ungen på mig och hon ser värre ut än någonsin. HAHAHHAA. No me gusta!
Som ni ser så har jag ganska tråkigt nu och därav blir det ett sånt här inlägg. Banananash.


Här är min familia. SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT...!!!

Fler uppdateringar snart. Gillar att det regnar i Simrishamn. Då blir man glad av att vara här. Annars blir man ledsen,
Snälla rädda mig. Eller vänta lite.. rädda mig imorgon om det regnar.

Adios amigos!

 poolen.. fylld av barn-kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0