Snowflake-fuck.

MAMBA!

Haj klaj säger jag till er läsare denna kalla dag. Snön har börjat yra och det är någorlunda deprimerande.
Dock ser det ljust ut på nationella matte-provs fronten. Del 2 av provet har gjort så att jag bara behöver få 6 poäng till fast på del 1. Då har jag mitt VG settled. HOORAY!


Denna bild togs under gårdagen. We will miss Anna!

Fick sorgliga besked i övrigt. Två till i klassen slutar. Vad är detta? Nu har alltså 4 personer slutat inom loppet av 2 månader. Är vi så hemska?
Kommer sakna dem riktigt mycket men vad de än väljer att göra så blir det säkert bättre för dem.
Om det inte vore för att jag är fruktansvärt trött i kroppen och knoppen så skulle jag jagat dem allihop med smörkniv in i en liten bur och sedan skulle jag bur-it de in till våra skåp.

Är hos Sarah för övrigt. Lagat pasta och köttfärsås. Var det gott? Yes it var. Och så har vi lekt miss world.
Eller kanske bör jag säga "Herr and miss World". Fulast i stan? Jadu..

Nu orkar jag inte bloggka mer. Godnatter!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar er redan daniel! och det är INTE pågrund av klassen som någon av oss slutar, det är jag 1000% säker på! :D

2009-12-17 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0