In honor of Anna Granström.

End of the thursday!

Jag tror att jag lever ett kanon-liv trots allt! Den här dagen hade jag endast en lektion. Modern. Gillas väldigt mycket och dessutom hade vi yoga på den lektionen idag. Så jäkla skönt!
Blivit snöbollskastning och myskväll nu också. Gillas!

Det är precis som Anna sa nu under hennes sista skoldag på skolan "det finns ju faktiskt ingen skola i hela sverige där en klass helt plötsligt ska ha yoga, eller där man bara kan ligga ner på golvet och inte göra något".
Fick mig att tänka till lite. Hon har rätt. Finns ingen annan skola där sånt händer.
Och ja, jag kommer sakna sönder dig, Anna för jag vet att du läser. Vi har haft 1½ års skojskoj.
Blir en liten foto-parad in honor av dig nu.


Ettan - Vår fina runda till Köpenhamn där vi gick ut på krog. Blev inte som vi hade tänkt oss men ojojoj vad jag alltid kommer att ha med mig den här kvällen.


Imorgon är det julavslutning och ja, denna bilden togs på julavslutningen för ett år sedan. Fan vad ful jag är, men vi är coola iallafall. Lite iallafall?


Första koreografitävlingen vi var med i. Mitt bidrag "So Lover" och ja, jag kommer ihåg att jag bad Anna spela förförerskan. Tack för det Anna. Du gjorde ett great job!


Denna finfula bild togs på vår utflykt med vår årskurs. Vi åkte till mina hemtrakter, nämligen Österlen. Gick på Stenshuvud och roligt var det. Eller inte så jätte egentligen tror jag men jag vill minnas att jag ändå skrattade en del. Stackars Anna gick runt och var lost hela dagen tror jag.


Fruktansvärt rolig bild. Anna och Christoffer repade till korretävlingen tror jag. Christoffer ser ut som att han tänker "får jag tafsa på dig?" och Anna tänker "hahah.. idiot!". Tog this pic med min dåvarande mobil. I miss it!


Tidigare denna hösten eller när det fortfarande var sensommar så hade vi ju en photoshoot med Sarah och några till. Då togs denna bild och mina elefantöron blev störst! Saknar värmen!


Avslutar tributen med denna bilden. Anna i mitten och bilden togs på Sommarshowen 09. Känns som det naturliga valet för sista bilden. En leende banana som vinkar farväl.

Blir lite nostalgisk och sentimental känner jag. Därför ska jag snart försöka avsluta detta inlägg.
Men jag kommer, som jag redan skrivit hundra gånger, sakna den här tjejen fruktansvärt mycket och Nilstorp har förlorat sin sista d08'a. Minnena finns iallafall kvar, från första gången du var hos oss i Nilstorp till dagar då jag gått hem till dig med kebab till den sista veckan vi haft nu. Även våra ryck av workout, fikor, drak-flygning, parkfester, föreställningar och våra fina depp-stunder.
LYCKA TILL ANNA! Du kommer kicka alla töntiga matte-snillens asses och det kommer alltid finnas plats här för dig! Visa nu att dansare också kan räkna derivata och allt vad det heter!

Godnatt läsare och godnatt, Anna.

Kommentarer
Postat av: sarah

Håller med dig och vilket sorgligt avslut på inlägget med "vink-bilden"



KOMMER SAKNA DEJ BANANA

2009-12-18 @ 17:26:04
URL: http://dansarah.blogg.se/
Postat av: ANNA!

Daniel! Älskade knas-banan. Jag både skrattade och grinade och skämdes (för flera fula bilder) under det här inlägget. Du har vart en av mina bästa vänner under den här tiden och stöttat mig, samtidigt som vi har haft många störda och roliga stunder. Tack för allt! Jag kommer sakna dig och dina banananasar



Fortsätt kämpa med dansen för du är otroligt duktig och kommer komma såå långt! Jag bara väntar på att få komma och se dina koreografier på broadway.



ps. jul-bilden på oss är coolast

2009-12-19 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0