2009 i ett!

2009.

Hemma från semestern nu och det känns skönt faktiskt. Hah.
2009 lider mot sitt slut nu och det är dags att summera året med snabbfrågor som jag själv sammanställt på planet hem igår.

Årets fynd: Mina skor som jag har just nu. Hittades på Pavement för fyrahundra kronor och är både snygga och sköna att gå i. Hell yeah!
Årets mottagna present: Bärbara datorn och bowling-överraskningen.
Årets olycka: Bilolyckan i januari.. never again.
Årets lycka: klyschigt.. men mina vänner.
Årets bästa: så många att välja på men Hultsfred är defintivt en av dem!
Årets värsta: All onödig stress och press.
Årets mest minnesvärda: När jag var med i koreografitävlingen första gången som koreograf. Härligt. Och även när jag fick gå in i min lägenhet första gången. Those moments.
Årets favorit: mina underbara sömnlösa och kravlösa stunder med lunda-folket feat. Österlenvänner.
Årets blogg: www.dansarah.blogg.se - inte bästa uppdateringen men när det väl kommer något så är det oftast kul att läsa och bilderna är outstanding!
Årets artist: Regina Spektor
Årets låt: Paper Planes med M.I.A
Årets film: Helt klart "Slumdog Millionaire" -fyfan vad bra. Whopps.
Årets program: truly madly deeply: SYTYCD season 5. KUPONO!
Årets goda gärning: När jag och Sarah gav pengar till gatumusikanten.
Årets onda gärning: Nåt taskigt jag sagt någon gång?
Årets utfärd: Resan till Gran Canaria - så välbehövlig.
Årets produktion: Revyn. Underbart!
Årets bok: Animal Farm - besvikelse över kommunismen visade sig vara intressant.
Årets mat-ställe i Lund: Kilians. -Hur många gånger har man inte ätit där så säg? YUCK!
Årets nyhetshändelse: Michael Jacksons död.
Årets sorgliga: Alla de som slutat i D08.. saknad.
Årets hurtiga: Hurtighetstävlingen som jag och Anna hade här på bloggen samt när hon var hos mig i Kivik och vi hade styrke-träningspass, haha.
Årets konsert: HULTSFRED - The KILLERS!
Årets bästa koreografi: Mia Michaels - Addiction
Nästa års förhoppning: Ett lika bra år. Det här har varit bland de bästa någonsin. 2008 var bra men 2009 var fanemej jävligt bra det med!

Danneep.blogg.se's bästa under året
Bästa topic
: "Livet är banananas" - fick med allt som behövdes.
Bästa kommentar: HAHAHA! kajsas trosa blå och röd, synen av dem blir din död! tjalalala. varför läser alla din blogg men inte min!? ;) darling, that´s inte rättvist, vettu!
Bästa inlägg: Media-kåt är en favorit. http://danneep.blogg.se/2009/april/media-kat.html#comment
Bästa skrivna rad: Mitt ansikte rinner bort som sörja. Kanske blir det en god smoothie. Vem vet? Kanske GUD?
Bästa videoblogg: 3/12 - vaken hela natten inlägget.
Sämsta topic: "Utfyllnad"
Sämsta inlägg: "Utfyllnad"
Sämst skrivna rad: Klippte mig idag. Hos snälla frisören Johanna
Sämsta videoblogg: Don't know.

Året har varit underbart. Mycket skratt och gråt. Tack alla som gjorde mitt 2009! Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0