Ett sting av lycka.

Små lycko-piller.

Efter motgång efter motgång så är det alltså dags för lite medgång nu. Min hals beter sig fortfarande som ett riktigt anus.. ursäkta uttrycket men jag vill bara strypa mig själv/halsen.

 Idén till blogg-layouten. Vad tycks?

Hursomhelst så har jag varit i skolan idag. Back again to real life.. eller ja, för några dagar iallafall.
Gick väldigt bra på matte-nationella. Tror jag iallafall. Var hursomhelst inte så svårt som jag trodde att det skulle bli. Detta gjorde mig glad om något.

Sedan var resten av dagen ganska chill eftersom att en lektion var inställd och då återstod bara 2. Jättelugn dag med andra ord. Imorgon ska jag på omprovs-tid då jag missade första delen av nationella matte och detta straffar sig nu. Får helt enkelt hoppas att det går bra och att jag kan det nödvändiga.

Kvällen bjöd på en liten avskeds-middag för Anna i min klass. Jag kommer sakna henne fruktansvärt mycket och ja.. det känns inte alls roligt att hon slutar i klassen. Blir den andra nu inom loppet av två månader.
Vi hade iallafall trevligt och jag fick min pizza för tolv kronor mindre. Blev jag happy-face eller blev jag happy-face? JO, jag blev mega super happy-face.

Ska sova nu. Auf Wiedersehen (eller vad de nu säger på Project Runway).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0