Gran Canaria 23/12

Blogginlägg 23/12 - igår alltså.

Gran Canaria.

Goddag bloggen!
Som ni säkert fattar, liksom jag, så kommer dessa inlägg som skrivs här på ön med tillhörande videos och bilder, att läggas upp något senare. Detta pga. att jag inte har tillgång till internet dagligen och inte har några planer på att sitta på internet café och nörda mig.
Gick upp vid fyra denna lille-julaftonsmorgon och hell vad trött jag var. Kändes som att jag inte sov något inatt vilket jag givetvis har gjort.
Flygresan var ju hemsk. 6 timmar från Kastrup i Köpenhamn och jag bad till gud om att slippa en snorunge bakom eller runt omkring mig men vad fan hände? inte gick den jul-önskningen i uppfyllelse. Kommunikationen mellan gud och tomten tycks inte vara den bästa.
Ja, det satt hursomhelst en liten snorvalp bakom mig som sparkade mig i ryggen hela vägen ner hit till Kanarieöarna. Händer det igen så kan jag inte garantera någons säkerhet.
22 grader varmt här och vi bor på ett väldigt överskandinavienaserat hotell. Alla människor här talar eller försöker tala tyska, svenska, danska, norska eller engelska. Huwwa.
Snart dags att lägga mig. Rätt slut efter dagen.
Hoppas ni har en bra jul där hemma- Tur att ni slipper mig där just nu eftersom att jag är utsedd till årets Grinch!
Gottnatter, readers.
Önskar Canarieöarnas Grinch!

 Bild på Clemens när vi just arrived till flygplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0