hemma.torsdag.com

I-am-the-messenger.

Så. Ännu en händelselös och bort soven (kan man skriva så?) dag. Gick upp imorse och åkte hem till mitt efter en lång natt då Anna låg och skrattade i sömnen samt pratade med mig fast hon inte var vid medvetande. Kan det bli mycket bättre?

Shell-macken har brunnit och ja, det är ju lite sorgligt. Vi såg hur de släckte elden när vi åkte bussen in mot centrum och jag måste säga att det var lite små-fräckt att se hur brandbilarna stod samlade i cirkel kring dess lägereld.

Så kom jag hem och möttes av min fader som hade varit och ställt en lasagne i mitt kylskåp. Han såg inte särskilt glad ut när jag kom och det kan jag förstå eftersom att jag hade glömt spisen på ända sedan igår.
På högsta värme och allt. Tusan också!

Ikväll blir det bio och imorgon återvänder jag till skolan och livet. Inte för att jag fattar vad jag ska göra men iallafall.

Fler rapporteringar kommer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj! Det var inte alls meningen att förolämpa någon! Och jag är säker på att han inte heller menade så. Han ville bara veta, eftersom han inte har dansat balett, vad exakt som är roligt. Om du förstår vad jag menar. Ingenting ironiskt eller hånande. Självklart finns det många som älskar balett precis som med allt annat :)



Och till ditt inlägg: HAHA! Jag har också lämnat plattan på över en helg. Det var fett varmt när jag kom hem. Dessutom har jag en sönderbränd hylla som jag måste fixa innan jag visar rummet för mina hyresvärdar! :p



Ses imorgon!

2009-12-10 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0