Now it's over.

Already gone

Då är alltså Revyn över
. Gott folk.. kära läsare.. det var fanemej något av det roligaste jag har gjort under min tid på skolan hittills. Stämningen, människorna, lärarna.. helt jävla underbart och ursäkta mig för det grova uttrycket för de som är lite känsliga.

Sista föreställningen var alltså igår och det kunde inte ha gått bättre. Jag kände verkligen att jag avslutade på topp och gav allt jag hade. Publiken var ju också riktigt hajpad!

Därefter blev det till att dra hem till mig tillsammans med österlen-folk (Clara, Kt, Kotten) för att fixa oss inför efterfesten.
Det var riktigt roligt att fira vår revy med fest och dessutom fick vi fin-besök av vår projektledare Mattias, min mentor Anders och scenteknikern Rolle. Haha, så jävla klockrent att de kom, och deras entré var något extra, då Mattias blev inkörd genom dörren i en Ica-kundvagn. Klockrent!

Dygnade och sov en timme vid 8 på morgonen och gick in till stan vid 9 för att äta frukost.
Har riggat hela scenen idag med min klass och bara njutit av sällskapet och att vara bakfull. KROW.

Ligger och tittar på Step Up just nu och måste säga att den tar mig tillbaks till gamla tider då jag fortfarande inte visste om jag skulle komma in på Lunds Dans o Musikal-gymnasium. Jag kunde bara drömma om att få dansa i skolan och ja.. nu är det min verklighet.

Ska fortsätta att titta på filmen nu så jag skriver godnatter till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0