the never sleeping stoooorryyyy..


Denna bilden togs under insparksfesten för ettorna och anledningen till att den laddas upp är för att jag befinner mig hos två nu.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva för jag känner mig jätteflummig.
Inatt blev det inte mycket sömn alls så klockan 4 kollade jag klockan sista gången och insåg att jag inte borde gå i skolan idag. Dessutom är min hals lite fucked up så när jag skulle tala in mitt meddelande på sjuk-anmälnings-telefonsvararen (långt ord, hoh) så lät jag som en äcklig skrabba.

Nu mår jag dock lite bättre men tänker inte gå i skolan imorgon. Befinner mig hos Anna och Stina för lite socialt umgänge (och misstolka inte det) men jag känner att det varit lite torka vad gäller att träffa människor idag.
Har ju sovit bort hela onsdagen på ett ungefär.

Cough cough.. I'M sick..
dommdidallej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0