Tick Tock!

Spanien.

Om 6 timmar går jag upp igen för att börja resan mot Spanien. Pågrund av detta kan det hända att bloggen kommer att stå på stand-by fram tills nästa vecka men det kan även hända att ni får en del exotiska uppdateringar direkt från platsen! Det vore väl något?

Dagen har varit lite av en "never ending story". Intervjuades på förmiddagen av Ystad Allehanda som är Österlens och några andra städer och byars tidning. Fick frågor angående dansen, livet och så var det en fotograf som bad mig hänga från en stolpe och balansera på ett räcke. Detta skulle då alltså bli en häftig bild till reportaget men jag kan ju bara redan nu säga att när jag får se de bilderna så kommer jag nog att skämmas.. haha.
Dessutom var det nervöst och jag är så dålig på att svara på frågor så att det låter bra så det kan hända att jag råkade uttrycka mig klumpigt lite här och var.. usch.. höh.

 Bild från resan till Mallorca. Denna gången blir det alltså Gran Canaria.

Fick min Iphone också. Jävligt mycket trix och mix som jag inte lyckats klura ut riktigt men det lär väl ge sig snart hoppas jag.
Gillar den mucho iallafall!

innan jag glömmer så måste jag även nämna att Clara var här för att förgylla min afton. Vi brottades, snackade och gjorde allt det vi alltid gör. Flippade loss!

Dags att sova för imorgon måste jag se någorlunda fresh ut när jag faktiskt skall anlända till vad svennarna väljer att kalla paradis-ön. HAH! Så typiskt turister..

Godnattos!


Kommentarer
Postat av: Anna

En skivstång är en stång med vikter på ;) Du vet en sån som tyngdlyftare flummar omkring med över huvudet. Ha det bra på Gran Canaria, sola åt mig!

2009-12-23 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0