För bloggen.

En chilledill dag!

Great! Vaknade imorse och var som vanligt trött som f*n. Dock blev jag mycket piggare när jag kom på att jag faktiskt flyttat till Lund nu och inte behöver åka så långt. Blev till att käka frulle och sedan drog jag mig ut.
Cyklade för första gången i Lund och jag lyckades åka åt fel håll. Hahha, kände mig ganska patetisk när jag insåg det och bestämde mig för att följa efter en annan cyklist som jag tyckte såg ut som någon studerande. Hittade rätt då!

Lyckades hursomhelst genomgå ännu en skoldag som gick väldigt fort. Blir alltid lika förvånad.
Jazz tekniken gick väldigt bra! För en gångs skull. Som ni kanske minns så fick jag underkänt på förra lektionen för att jag inte kunde övningarna men denna veckan var hon jättenöjd med oss allihop. Great!

Blir förmodligen ett inlägg till senare. Snart blir det träning inför koreografin. Ska bli riktigt nice.
Ska dessutom hälsa från Anna att hon är bäst i världen. Och ja, hon är nästbäst. Efter koreanen.

Inlägg soon! Read it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får stå med i din blogg! Vilken ära! ;D haha

2009-02-05 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0