Godmorgon god middag god kväll

Okej, det gick inte särskilt bra med videon ser jag nu. Orkar inte ta bort. Fan också!!! Eller något.

har dock goda nyheter. Ska flytta in till Lund igen på tisdag och det blir jättehärligt. Var och träffade killen jag ska bo hos igår eftermiddag och han var jättetrevlig så tills jag hittar lägenhet så kan jag nog stå ut med att bo inneboende.

idag har vi haft projektdag i skolan. Icke så roligt. Fast ändå ganska intressant. Såg någon film som heter "Krama mig". Inte särskilt bra, men dock ganska bra frågor att diskutera enligt mig. Klassen var ganska engagerad. För en gångs skull så höll sig klassen ganska aktiv och ändå koncentrerad. Ho-ho! Congrats till lärarna.

Pallar inte skriva mer nu, som ni ser så är det ett jättetråkigt inlägg.

God eftermiddag och afton, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0