Good new.. followed by bad news

Bllooouuurrrrgg...

Är riktigt jäkla happyface och sadface. Kan tyckas verka som en konstig blandning men ack nej, den fungerar faktiskt.
Först till det som gör mig happyface - Jag har köpt en lägenhet och står som ägare till en etta dårrå! GOTT FOLK, var inte det en god nyhet så säg vad som kan räknas till den kategorin?

Sedan till the bad part. Någon har snott min mobiltelefon som jag tillochmed visade på bild här på bloggen för ett tag sedan. Grrraaaaah! säger jag på den personen som snott den. Dumma banan-idiot!

Känner verkligen hur mitt bloggsug går upp och ner hela tiden. Har inte hunnit med att blogga så mycket nu på sistone bara pga prov som tagit upp mycket tid och för lite blogg entusiasm. Får skärpa till mig!

 Hittade denna bild från nians skolavslutning, på min systers dator. Vilken modell och snacka om att snubben på bilden är fruktig! *skämt åsido*

Snart ska jag ha en helt vanlig hederlig svensson-svensson kväll med familjen Persson-Kellander och kolla melodifestivalen. Det blir la trevligt.

Skriver förmodligen mer sedan om det inte dyker upp något roligare/viktigare!

Så länge får ni ha det finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0