I can do better.

a lack of...

Idag
återvände jag till skolan. Möttes av glada människor som trots att jag bara varit borta en dag, var glada att se mig. Det värmde faktiskt väldigt mycket. Men det är så det är. Världens finaste människor finns i klassen. Bara att jag ibland glömmer att se det.

Det var mycket snack idag om hur trötta många i klassen blivit på det här. En del som tänker söka till andra skolor men som får se hur det blir sedan. Funderar själv på att göra så. Inte för att jag tror att jag kommer känna mig redo att ge upp drömmen efter sommarens slut, men det kan kännas bra att bara ha en trygghet i att veta att jag faktiskt kan gå något annat om jag så vill.

Vi hade en väldigt rolig modern-lektion idag. Men det var nog den sista diagonalen vi fick göra som gjorde det. Vi skulle dansa men samtidigt få fram en explosiv känsla inom oss. Antingen en bra eller en ledsam, så länge den var explosiv. Det var så härligt. Jag tog i för fulla muggar och tryckte in den positiva energi jag har sparat ihop under dagen.
Känslan fanns där igen. Plötsligt var dansen rolig igen. För första gånger på flera veckor verkligen kände jag att jag älskade det jag gjorde och jag kunde ge mitt allt. Det gav mig en liten stunds känsla av vad jag strävat efter förr.
Måste hitta ett sätt att ta mig vidare nu.

Idag skrev Sarah sitt bästa inlägg hittills. Det fick mig att tänka på många plan och det hon skrev kändes verkligen in under revbenen på mig. www.dansarah.blogg.se

Dagen innehöll iallafall mycket andra fina lyckpiller såsom att käka pizza med Chrille och Sarah,
Kollade på skolans fantastiska sångare/sångerskor på Musik caféet och har pluggat samt lämnat djupa spår hemma hos Kimia.
Tackar människor! Ni ger mig den lilla extra energin för att få mig komma tillbaks dag efter dag.

Slutar blogga nu. Dags att sova I guess.
Godnatt godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

FINT INLÄGG FRÅN DANIEL HÄR JA :) tack för länken också ;) lyckpiller på denna dagen faktiskt!!! håller med om modernlektionen och håller med om att du lämnat djupa spår hos kimia if you know what I mean ;) ahhaha

2009-02-26 @ 00:21:00
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0