Ostpajer!

Ap tand.

Någon som kan säga mig hur man ändrar textsnitt, storlek osv för jag tycker bloggtexten är ganska tråkig. Hoho.
Förresten, jag sade ju att jag skulle lägga in ett inlägg till och man ska hålla vad man lovat (som jag lärt mig av min kära moder).

Det vankas stora och ja, då menar jag stora med fet stil, planer inför sommaren! Förmodligen blir det för det mesta som vanligt, massa sol, chill, tivolirock, marknad, och allt det där krimskramset som alla blekfeta och även trådsmala svennar älskar. Inklusive alla andra.
Ska hålla sommarkurser i dans för kids tillsammans med Ina och Elin! Intresse anmälningar har redan lämnats in och vi är ju självklart happfaces för detta. Dessutom blir det nog festivalen S!esta i år och förmodligen "Peace&Love" också. Vore fett iallafall.

 Fan vad jag saknar er! Sånt kul flum vi var och ÄR!

Blev lite nostalgisk nyss kände jag. Ungefär som en pepparkaka. Apropå pepparkaka, så kan jag ju berätta att jag som liten blev kallad för pepparkakan av mina dagisfröknar och de andra barnen. Tycker det var ganska roligt och smått rasistiskt, haha.

På lördag ser planen great ut! Då blir det Ostpajs bak med Kotten (bilden, i mitten) som jag inte träffat sedan den 15:e augusti vilket är helt sjukt! Sån tid som hunnit gå. Kommer bli ett roligt återseende.


Backar bandet lite igen nu till the great training. Alltså koreografin. Gick rätt bra tycker jag! Förresten, sorry till er som var där för att jag inte hunnit ta med mig mixen. Men imorgon ska ju Jesper ge mig en tom cd så att det fixar sig.
Kurre på det alltså!
Filmade det också. Jag ser fan för djävlig ut när jag dansar. Usch usch! Måste bli en rejäl ändring på det tycker jag.

Dags att plugga historia och svenska. Tråk som fan och jag fattar inget. Karl hit och Gustaf Vasa dit. Orkar inte!


Nu klappar hjärtat både starkt och vilt


Kommentarer
Postat av: Kottisch

Fett! längtar tills imorgon!

2009-02-07 @ 00:18:48
URL: http://kajsaellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0