Bort med kalufsen

.. b a n a n a n a s

Hej gott folk!
Ännu en dag med fler härliga inlägg om mitt suckish och great liv.
Idag hade jag tillslut mitt historie prov. Kunde det inte ha gått lite sämre? Nej det kunde det inte. Jag och det provet ligger på botten av botten. Tänk er då hur kass det gick.

MEN! Vi hade street idag. Det var kul som fan (vad annars?). Fick veta temat till Sommarshowen. Just ja, har inte nämnt det innan men vår klass kommer få göra streetnumret i år och det är vi (åtminstone jag) happy face för.
Åter till temat. Det blir Bond. James Bond. Tycker att vi fick ett utmärkt tema till vårt nummer.

 

Sitter vid min systers dator. Den är fet! Vill ha den. Har iallafall tagit massa bilder på mig själv i brist på annat och alla som läser bloggen behöver ju något fint att titta på också. Haha - på det.

Klippte mig idag. Hos snälla frisören Johanna. Trevlig kvinna det! och så är hon ju bra på det där med hår också.
Hursomhelst blev jag nöjd. Skult is the shit! Dock ser jag ut att kunna heta lucifer i mitt nya hår men det kan ju vara bra det också.

Usch, tänker fortfarande på det där provet. Släng dig i väggen vill jag säga till läraren. Dels för att historiefilmerna jag fick låna av honom inte fungerade och dels för att han kan käka banananas!

 Rynkor är ett tecken på när övermognad är på ingång.

 Spirit fingers också!

Ser ni, jag är ju bäst på webcam lekar! Okej, lät jävligt kinky där men skitsamma. Jag menar inte så som ni eller jag tror.
Men ja, jag har roat mig tillräckligt nu. Nu ser ni ju förresten resultatet av hur håret ser ut när kalufsen rök.

Ska bara säga att Kajsa Thörn aka Kt aka Kraxiski är en söt morot. Hoho!

Mer blogg inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0