Summervibes



Caesars - Candy Kane            -   dagens blogg är en snart är det skola igen, blogg.

Så, nu har jag laddat upp en riktigt jäkla bra låt som egentligen borde vara min egen signatur melodi, men ack nej, det är den inte.

Jag har sommarvibes i tårna. Fast ja, inte för att vädret är särskilt somrigt, eller för att min Lundell-bok utspelar sig på sommaren, nej det är faktiskt för att jag suttit och ritat solar på paint idag. De blev fett bra ska ni veta!
konstnärligt korrekta och sådär stora och runda som solar på papper ska se ut. Blir det sommar snart dårrå? Nej, tror inte det.

Idag tänker jag i detta inlägg svara på en stor fråga! HUR KOMMENTERAR MAN BLOGGAR?
Ja, svaret är inte så enkelt som man kan tro. Först kollar man precis under inlägget där det kommer att stå ett datum. Följt av : Permalink Allmänt Kommentarer Trackbacks.
För den smarte så har du vid det här laget förstått att man skall trycka på "kommentarer"-knappen. Och sedan skriver du en fin eller ful kommentar till mig som skickas på granskning och så accepterar eller icke accepterar jag den.
Puuh! Nu har vi tagit oss igenom något jävligt svårt. Två/tre svåra steg som tar upp säkert flera timmars tid.

 Kolla där, en bild från när jag utsätter mig för cancer-risk. Solarium alltså. Ingen ny bild dock. Kan inte minnas när det togs.

Min dag har varit frukt-ansvärt förutsägbar. Käkat äpplen, bananer, clementiner, you name it! Sedan har jag även klarat av ett tv-spel som roade mig i sisådär två timmar tills jag ville sätta mig vid datorn och upptäckte att den inte fungerade.
Fuck! I thought. Bankade på den en stund utan några större framsteg. Fick gå och underhålla mig själv med att sova.

Nu har jag ätit en middag bestående av ost och kött. MUMSMUMSMUMSMUSMUSMUSMUS. Inte mus men mums!
Är fortfarande hungrig vilket betyder att det gjordes för lite av den goda maten. Nej, det får nog ta och bli en stor näve godis sedan för att stilla hungern. That's the way to go.

Senare eller imorgon får ni ännu ett njutbart inlägg.

Kommentarer
Postat av: Kottisch-Friend

stationen 14,00 blir bra! ses då :) <3

2009-02-20 @ 22:19:20
URL: http://kajsaellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0