Skidäventyr

daniel på skidor = en jävligt bra och spännande kombination!

det är som det låter. Idag har jag varit social ännu en gång detta lov och åkt skidor med familjen på något som hette Vallåsen. GRAUUrrrgghh, kände mig assexig när jag körde förbi alla människor med tjejhandskar (´vart fan hade mina tagit vägen?) och en mössa på huvudet som verkligen var ful. Jag tror att när folk kollade på mig så var det inte som de spanade in mig utan mer i stil med att de kollade om jag var en kille eller tjej eftersom att jag hade så feminina handskar. Skidåkningen var dock på topp. Kan ju tacka Clear the pear som lurade upp mig i svarta backar förra året på Stöten resan med skolan. Hade aldrig lärt mig annars förmodligen.

 Min syster får en hedersbild idag bara för att jag var så taskig så att jag snodde hennes dagbok och läste allt hon skrivit (inte för att jag gillade sättet att skriva på) men ni hajar. Så.. förlåt sis, trodde faktiskt inte du skulle snoka i mitt rum och hitta den.

Så, där gjorde jag dagens goda gärning.

saknar mina vänner i skolan men saknar däremot all jävla stress och läxorna. Har två bokrecensioner att skriva tills på tisdag och jag har inte ens läst böckerna så det känna kind of suckish just nu. Fast har egentligen lust att säga till lärarna: In your face!

Nu ska jag ta och krypa till kojs, läsa boken "Jack" av Ulf Lundell och sova järnet!
Natt natt kära vänner och läsare.

Kommentarer
Postat av: hanna,

fuck you för att du la ut en sånn hemsk bild på mig. Jag undrar hur du fick tag i den, om du nu inte har suttit och kollat igenom alla mina bilder. Något som du vet om att du inte får.

Annars godtas din urtsäkt otroligt nog :P,

2009-03-16 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0