Dance dance dance.

I'm fallin in love with your favourite song, I'm gonna sing all night long..

Det var en rad ur den superbialt bra låten Dance with somebody av Mando Diao. Har alltså kommit hem från Sarah nu. Skrev förresten ett gästinlägg i hennes blogg vilket är värt att läsa tycker jag, www.dansarah.blogg.se.

Sådär, men nu ska jag storsatsa på min egen blogg igen. Så kära läsare, svik mig inte nu!

Igår såg vi (vad jag tycker) en otroligt bra dansföreställning. Quo Vadis? som föreställningen heter, handlar om all förstörelse i världen och barns svåra situationer världen över. Mycket rörande måste jag då säga. Blev lite tårar då och då måste jag medge.

 tribute till sarah och min katt Sam!

Idag har jag då varit hos kvinnan på bilden och trevligt var det. Käkade kyckling som kom från alla vårat älskade Coop. Det var gott iallafall. Riset var också gott men mosigt som hell!

Sedan blev det en tripp till Donken. Är folk förvånade? Näpp, trodde väl det jag.
Till Klostergården dårrå och jag klev in i duschen på dirren. Tänkte faktiskt plugga matte snart då jag har prov på torsdag och ligger bak som attan men det sket sig för smart som jag är så har jag återigen tappat bort min mattebok och häfte. Bra Daniel, BRA..!

Tänkte börja dra mig nu för jag märker att inlägget tappar sin charm, om det nu har/ har haft det.

Godnatt people! Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tribute till Sam och mej, kyckling är gott. Ris likaså. Qou vadis är bra så det såå. =)

2009-02-12 @ 17:27:47
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0