Flytt rimmar på pytt.

Knarka knark och droga droger - bör du göra om du inte är en banan.

Har läst lite bloggar idag. Upptäckte hur bra en vissa var och andra en aning sämre. Oturligt nog hade min hamnat bland de sämre, men icke gör det något för jag har ju trots allt en trogen skara läsare om man ska kolla blogg statistik!

Råkade av misstag döda en spindel för inte alltför längesedan. Imorgon blir det alltså regn gott folk.
Har en aning dåligt samvete nu... eller inte förresten..
Hursomhelst var det en fet äcklig spindel och den förtjänade att dö den död den dog. Hade ju inte kunnat sova inatt annars och det hade faktiskt varit värre (för folket som skall träffa mig imorgon).

Blir flytt imorgon alltså. Tanken var ju att jag skulle flyttat today men nej, då hade jag inte kunnat ta med mig datorn och som den nörd jag faktiskt är så skulle det vara ett otänkbart scenario!

Nej men to be honest, jag är glad som kattsigen (eller heter det kattsingen?). Oavsett vad så är det som sagt happydappy-thing och jag slipper pendla och må dåligt. Fast, känns ju konstigt. Måste börja laga mat själv igen och vad jag minns så sög jag på det när jag bodde i Nilstorp med Christoffer och Josef några månader. Blir en utmaning.

Nu kallar historia-läxan. Plugg om Gustaf Vasa och hans magiska flygande matta. Eller inte.

Godnatt godnatt!

Lite bilder för att göra er glada:

Hej Daniel, Hej Ronja!


Två bananer på studie besök i tjejernas omklädningsrum. Haha, och med två bananer menar jag inte Agnes på bilden utan att jag var där och fotade samt Christoffer som står och fånar sig på bilden. Hoho.


Wannabe-gangster Daniel in school. Lägg dags nu förresten.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0