Lördag kvällar med pajer och maränger.

Now I know...

Hej alla! Glada som sura, tjocka som smala, vita som gula som svarta, bananer som papayas.
Ja ni fattar.

Tänkte hålla min blogg i trim, vilket jag inte lyckades med de förra.
Hur ska jag börja dagen/gårdagen?

Stack till min käre vän Emma vid tolv mellan fredagen och lördagen. Satt och snackade utomhus en stund innan vi gick in på hennes rum och blev nostalgiska. Kollade på gamla Pippi Långstrump filmer och kommenterade friskt!
Somnade till en stund och stack vid fyra snåret. Hem och lägga sig på dirren.

 Jag tänkte locka till bloggen ännu fler kommentarer nu genom att lägga ut en top-secret picture av när jag var ca 11 eller 12 år och körde på någon gammeldags frisyr. Nu gott folk, bör ni kommentera detta hår, denna klädsel och katten. Maha!

Hömm hömm.
Idag vaknade jag väldigt sent. Gött som fan vare!
Låg och kollade på teve och såpor väldigt länge innan jag gick och duschade, fixa till mig och sedan kom då min käre Kotte tillslut. Kärt återseende. För er som inte vet varför hon kallas Kotten så är det för att någon gång i åttan så sa hon att hon skulle raka av sig håret och då föreställde jag mig henne med en urgröpt igelkott på huvudet vilket ledde till smeknamnet Kotten!

Chillade lite, drack te och sedan gick vi och handlade maaaauuudd. Kom hem, lagade paj och åt sedan den.
Dock glömde vi äggen men trotsdet så blev den skitgod.

Sedan fixa vi till en fet Marängsviss (stavas det så?) och var återigen på krängar banan.
Kollade på melodifestivalen som är en av de få traditioner som hålls hos familjen Lönnkvist (morsan). Trevligt värre!

Dags för Kotten att åka hem med buss, men insåg mycket snart att vi hade kollat fel på tabellen. FOOOCKK!
Så hon ringde "Buss-Jenny". Denne Jenny kan beskrivas som en jobbig röst som skall ge information om busstider runtom i Skåne MEN hon är seg och fattar inte annat än när man över-artikulerar.

Hon blev hursomhelst hämtad av sin snälla mother.





  Sitter ju vid morsans dator nu så jag passar på att ladda upp lite old pics! Överst är det jag sommaren mellan åttan och nian. Andra bilden är jag i sjuan, något rund och något svettig?. Sedan nu denna tredje bilden föreställer great folks från Camp 07 som jag diggade som fan!

Kommer bilder från denna lördagskväll så småningom när Kotten lagt in de på sin dator.
Så länge säger jag : So long folks! Kommentera, läs, och vänta på nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Josef

haha du ser ut som största tv-spels nörden med den där frisyren hahaha XD

2009-02-08 @ 17:53:55
URL: http://www.JSaLeH.TK
Postat av: sarah

Vilka roliga bilder :D

2009-02-08 @ 22:05:42
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0