Utmaning #1 - spännande

Should I stay or should I go...

Folks! Idag blir det ett kort inlägg för jag är stentrött just nu och graowwrr på det.
Har hittat en ny intressant blogg att följa och det är ingen annan än min vän Linda som hittade till min blogg genom alla länkar jag lagt ut överallt och nu har hon även utmanat mig!

Utmanad blev jag av Linda: www.lingonbloggen.blogspot.se
- Fett!

Regler:Länka till den som utmanat dig. Berätta 7 sanningar om dig själv. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Meddela dem så de vet att de har en utmaning att hämta.

 Utmaningen: (här kommer alltså sju sanningar som utmaningen sade)

-Jag kan inte döda insekter med händer, fötter eller något annat kroppsligt. Vet inte varför men det sitter i psyket.
-Mitt koreanska namn är Rei-Mee Yang
-Ville jobba som konstnär främst när jag var liten.
-Ibland ser jag oavsiktligt ner på människor som är korkade (men det gör de dock inte till sämre människor)
-När jag gick i sjuan så fick min bror mig att vilja gå ner i vikt vilket jag också gjorde.
-Jag har svårt att be om ursäkt även om jag har fel. Oftast får jag andra att säga förlåt till mig. Ännu en gång oavsiktligt.
-Har redan tröttnat på den här utmaningen men den roade mig iallafall.

Nu ska jag utmana också men jag utmanar inte så många för jag har ingen ork. Men ja:
www.dansarah.blogg.se
www.Kenzaa.blogg.se - haha, fast ja, detta var mest på skämt
www.kajsaellida.blogg.se

 Tre personer får räcka!

Sådär, mission/challenge complete. Det var riktigt fruktigt tycker jag. Vet dock inte om de sanningarna var något att ha men ja, höhöh, för de läsare som inte känner mig så har ni blivit 7 sanningar om Danne, rikare.

Ska snart pallra mig hem från Emma. Har kollat på en svensk film denna afton. Klassfesten heter den som ni säkert känner till. Ingen höjdare men inte heller värd att dissa. Så ett godkänt filmbetyg får det bli.
Imorgon åker jag med morsan och syrran till lund för att vara grym på stan och köpa massa mat-ingredienser.
Well, saken är den att mammas tema på maten denna veckan är asiatisk mat och det som behövs finns inte närmre än krydd butikerna i lund + att jag ska träffa mäklaren till lägenheten och snacka om inflyttning osv. TUMMEN UPP!

Dags att traska nu, ha det bra allesamman!

Kommentarer
Postat av: Kottisch-Friend

Haha! Älska! Så nu ska jag anta utmaningen

2009-02-16 @ 17:36:12
URL: http://kajsaellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0