Här på Österlen

singing folks and a guitar! ...

Hel min dag har varit jäkligt fet! Vaknade imorse och de har slagit av vattnet i Kivik för att rensa rör. Tummen ner!
Tänkte jaha, ska jag leta reda på närmsta baja-maja nu som inte ens finns i Kivik eller vafan?!
Dock hade mamma varit finurlig och fyllt massa kastruller och hinkar med vatten så man kunde gå på toa om man hällde ner vattnet i toalettstolen så att bajjet och kirret åkte ner i avloppsrören iallafall. Awesome!

Sedan låg jag och kollade på serien Twin Peaks i två timmar. Så jävla bra så det är sjukt. Kolla in den vet jag!
Efter de timmarna stack jag till Ida Hellsten aka Hellstone. Satt och snackade till en början men sedan spårade vi ur och gjorde diverse saker som är lite kinky att skriva om... NOT!
Ville skrämmas lite men antar att ingen hann bli chockad.. Nej men helt ärligt. Vi spelade gitarr och snackade en del.
I Maj spelar vi på Ungdomens hus i Ystad och då ska alla mina vänner och icke vänner närvara tycker jag.
Lägger in ett smakprov här nedan om en liten stund.

Blev till att ta oss en promme sedan och kallt som fan vare! HELL vad jag vill ha sol och drinkar nu.

Kom in igen och vi fikade lite. Jag åt som en häst betar gräs. Eller vänta, är det kanske korna som gör det?
Okej nej, skojade bara, hehe, ska inte trassla in mig mer än jag redan gör.


 En random bild som jag tog i somras när jag var depp och cyklade ut en morgon vid klockan 04. Sweet sweet summer come to me.

Jag och Ida skrev vår första låt idag också. Vi jammade lite och så kom vi på en text som handlar om Österlen och Kivik. Tycker det blev rätt bra faktiskt, höhö.
Tänkte egentligen reveala texten som är asflum om man känner till österlen men tänkte att det blir en överasskning så istället lägger jag ut en video på ett av mitt och Idas uppträdanden där vi sjunger Good Riddance.

Innan jag slutar blogga och lägger in videon så tänkte jag berätta att jag kanske ska till Hultsfred i sommar om allting klaffar och tider mm klaffar. Men det klart, måste övertala fash nu när jag lyckats med mosh. Blir en utmaning!

So long människor!

 Good Riddance - jag och Ida

Kommentarer
Postat av: elin elin elin!

dannyboy! övertala päronpappan, för jag vill ha med dig på hultsfred, maha! :D

2009-02-17 @ 21:56:21
Postat av: Kottisch-Friend

Så folks! nu vet vi allt om Dannes bajsvanor!

Haha, dagens, kära du!

Jag kan tyvär inte riktigt på fredag, ska till malmö med petra, maja, pappa. följa med??

Annars, kanske lördag passar för dig?

skulle vara great!

2009-02-18 @ 10:32:12
URL: http://kajsaellida.blogg.se/
Postat av: F

Shiit, visste inte att du kunde sjuunga! guud vad trevligt=), varför sökte du inte musikal?:O

2009-02-26 @ 23:34:59
URL: http://fridaarildsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0