Hej minnen

Social idag dagen..

Sitter hos Kt just nu och det är nice. Hon ligger däremot där nere på sitt rum och är osocial med sin Elle tidning.
Fast det gör inget. Det ger ju mig lite tid till det här blogg-grejset en stund.

Är förvånad över att jag klarat av att vara en något aktiv bloggare under mer än en månads tid nu. Därför förtjänar jag en hel radda med gratulations kommentarer tycker jag, höhöh.

 Detta är Kt från min och Emmas sammanslagna födelsedagsfest 07. Temat var ju då Maskerad.

Haha, eller hur är jag snäll som valde en så fin bild på dig Kt?
En rökande katt.

Har ganska mycket brist på saker att skriva just nu förutom att jag var ute och promenixade med Katja Kaj aka Kt aka Kajsa innan. Kollade temperaturen nyss och hell, det är 10 - . När tänker våren komma på visit egentligen?!

Igår kväll funderade jag på det här med planer. Jag har hundra saker jag vill hinna göra men frågan är vart jag ska få energi och evengemang ifrån. Jag som är världens slöaste kid.
Om det nu blir Hultsfred som jag hoppas så skulle det vara jättekul och fett. Samtidigt ska jag hinna med sommarjobbet, steka på stranden/playan, festa satan, stockholm, den obligatoriska marknaden, tivolirock 09 och allt som hör sommaren till. Nej, det kommer bli en fullspäckad sommar om jag lyckas leva upp till alla planer.
Vill även cykla iväg några dagar med vänner och bara leva, njuta och finnas. Skulle nog inte kunnat bli mycket bättre.

Snart avslutar jag detta inlägg och kommer nog ta mig tid till att skriva lite ikväll också. Tills vidare så vill jag säga något jag klarat av att undvika hela inlägget: BANAN! BANANANAS! BANANIGT! och så ska ni få en bild special från Kt's bild arkiv.

 Jonebergsmusikalen "Men in Green" 07. Gick i åttonde klass och tyckte retro var fett! Spelade en av huvudrollerna: Rasmus.

 Skum bild och jag kommer inte ihåg vart den kommer ifrån. Jag och Kt på fest iallafall.

 Vår, kom vår, kom sommar, sommar.

 När jag var liten var jag playstation nerd! Kanske är det nu också.. höh, who knows?

 Måste säga att jag blir förvånad över bilderna på denna dator, allt är unreleased och sådant jag aldrig sett. Som denna; från Kiviks marknad 07

Kt's dator är fanemej en skattkista full med minnen och gamla äckel päckel bilder. Tror jag tar och slutar lägga in bilder nu. Men som ni ser är de flesta daterade från år 2007. Nice!

Kommentarer
Postat av: Kottisch-Friend

lördag fika simrishamn blir nog bra! när??

2009-02-19 @ 09:01:15
URL: http://kajsaellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0