Tarraattattarrattta!

tobacko!

I förra inlägget glömde jag berätta något great! Min mobil är återfunnen och alla kan nå mig på mitt vanliga nummer på måndag då jag låser upp spärren. GOD NYHET TYCKER JAG!

Fredagen blev stillsam men rolig. Skolan var helt ok och på kvällen kom Stina aka Inga aka Knuda hem till mig. Krängde godis och spelade data-spel i några timmar. Riktigt klockrent tycker jag och jag var grym på att spela vilket är allt annat än vad Stina var! *skämt åsido*.

Denna dag, vaknade, käka, fixa, åkte till Simrishamn och sedan vidare till Lund. Träffade folk från klassen lite innan vi gick för att se föreställningen "Mainstream" koreograferad av Niclas, Antero och Elina i Danstrean. Jäkligt bra var den!
Synd att den var så kort dock.

EH en liten stund innan jag var tvungen att dra hem. Hämtad i Simrishamn igen och så blev det en chillkväll at home.
Så kan man väl resumera min fredag och lördag.

Tråkig blogg idag men ibland får det vara så. Istället får ni bilder.
So long!

 Små kiddos!

 Mitt smeknamn som liten var Buddha. Något jag ville leva upp till.

 Jag har alltid haft en viss kärlek till katter, speciellt denna, för detta är den enda av 4 katter som lever idag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilka roliga bilder :D daniel buddha :D var hittade du din mobil ? :D vilken tur!

2009-03-01 @ 23:09:18
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0