Daniel Persson har återgått till bloggandet.

Tillbaks igen, höh.
Alltså, jag vet vad ni som läst mina fyra andra bloggar tänker..: inte en gång till x) Haha, förlåt, men var tvungen.
Dessutom har jag nu fått hjälp av min kompis Sarahs vän Matilda som fixat till designen på bloggen vilket hon ska ha fett med creds för!

F'rresten, texten: "The world should revolve around me" är titeln på en låt som Little Jackie gjort och jag tycker att just den meningen var kind of great!

Längtar som f*n tills jag kan flytta in till Lund igen.. det börjar bli väldigt jobbigt att pendla och det går mig på nerverna. Ingen fritid efter skolan, skulle jag vilja stanna och istället ta bussen hem så kommer jag ju inte hem förrän vid åtta nio på kvällen. How uncool isnt that..

Annars så har skolan dragit igång igen, det är roligt värre. Har saknat alla dansfreaks i klassen och alla andra i de andra klasserna också såklart!
Lika kul var det dock inte att upptäcka hur klen man blivit och hur dålig kondition jag fått över ett så pass kort lov.

Jag och folk från klassen på en Street/Hip-hop lektion.Bild: Street lektion med Anders Bergqvist.

Idag fick jag höra världens äckligaste ord. Joss, Nicole och Kricke satt och pratade om det och fick mig nästan att spy (fast har iochförsig hört värre). Men ja, ordet var: Musta.
Och jag tänker inte gå in på vad det är, för då blir jag ännu mer illamående.

So long folks!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM TILL LUND! VI SAKNAR DIG HÄR!! <3333

2009-01-13 @ 23:00:57
Postat av: My

Hur kommer det sig att du flyttat från Lund? Du ger ju inte mig uppdateringar Daniel :o

2009-01-14 @ 19:23:34
URL: http://absolutmysan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Till My: Haha, nej, därför har jag skaffat blogg så att de som vill veta blir uppdaterade :D

2009-01-14 @ 20:10:20
Postat av: Hanna

Nu har jag kollat in din blogg (;

2009-01-15 @ 15:18:49
Postat av: Kimz0r!

saknar den tiden när vi hade Anders.. :(

2009-01-29 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0