paraply-fight

... och tiden har sin gilla gång.

Var hos min goda vän Emma rån 00.00 - 3.00 denna dag/natt. Måste säga att jag på de tre timmarna hann ha mer roligt än jag haft på ett litet tag. Det blev allt från krig med paraply och vandrings-stavar till att bara sitta ute på Emmas älskvärda balkong och snacka massa strunt. Roligt var det. Bekymmerslöst.
Blev till att cykla hem på den rostiga gamla skruttcykeln sedan och sätta sig vid teven till halv fem snåret då jag tror att jag somnade.

Vaknade igen vid klockan 13. Snacka om att ha vänt dygnet. Men inget inplanerat för dagen så ingen skada skedd.
Laddade ner ny musik, vilket var härligt, men måste bara säga att nedladdningsprogramet Limewire (som jag använt sedan flera år tillbaks) är riktigt jäkla dåligt. Dagens diss är absolut det.

Vet inte vad som ska skrivas mer. Tiden står typ stilla och det känns som att den aldrig kommer att gå igång igen. Ska försöka se dagen som avslutad snart och helt enkelt somnelidomna.

imorgon - ny strid mot allt.

Sov gott allihop och ha det great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0