Koreografi och pina!

Hej hopp och snark!

Idag har jag haft världens konstigaste dag. Den har varit något mellanting mellan bra och fruktansvärd katastrof!
Jazztekniken var ju bara ren ångest då jag inte kan övningarna som jag ska och ja, jag har haft de i en termin innan så det är bara riktigt jävla dåligt av mig. Men jag har faktiskt börjat lära mig dem bättre och bättre.
Sian (vår lärare) var dock inte lika nöjd och sa att nästan alla hade fått Ig om hon betygsatt nu.

Nu till det bra. Efter vår fruktansvärda lektion som egentligen kan vara rätt rolig, var det dags för träning av koreografin som jag och Christoffer arbetat en hel del med. Denna gången var nästan alla där. Skit bra och tummen upp för det säger jag.
Det kommer bli bra tror och hoppas jag.

afas Bilden: Anna och Christoffer repade koreografin för några veckor sedan. Och ja, såhär såg det ut. Förresten, vad dålig kvalitén på bilden är xD

Sådär, nu har jag lagt in en bild igen! Tycker jag borde få en klapp på huvudet som gör bloggen så himla fin med alla dessa knas foton.

Har förresten haft lite random tankar idag.
Dessa fick jag från vår engelska lektion där vi skulle diskutera olika val.
Ett av dem löd: Skulle du hellre vilja vara fruktansvärt framgångsrik inom ditt yrke men ha ett dålig privatliv eller arbeta på ett normalt jobb (Ica, Netto, byggnadsplats) men ha ett väldigt bra privat liv med familj.

Jag skall vara helt ärliga mot er läsare nu. Vettifan vad jag hade föredragit. För jag tror inte jag hade kunnat klara av ett tråkigt jobb men samtidigt så låter ju inte dåligt privatliv något vidare heller. Fast det klart, man kan ju gräva ner sig i sin framgång och förmodligen så lever man verkligen för sitt yrke om man är väldigt framgångsrik och i mitt fall skulle framgångsrik innebära att jag var en fantastisk koreograf och dansare. Låter rätt bra!
Iallafall bättre än Ica jobbet men att komma hem till sin familj. Är ju inte särskilt sugen på att skaffa barn just nu, haha.
Någon som resonerar annorlunda?

 Sån tuff glasögon orm!

 Och Daniel goes suddigt kiddo i årskurs nio!

Och Daniel goes till gymnasieelev med världens grymmaste mate, nämligen Kimia Haghighi!

Nu tror jag att jag ska sluta skriva på blogginlägget för jag har inget mer att tillägga denna dag! Imorgon skrivs det förhoppningsvis mer och det kommer nog även läggas in lite fler bilder!

hare great människor!


Kommentarer
Postat av: sarah

vilka söta bilder!!! hihih coola glasöögon xD

2009-01-29 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0