Yehooww.

... loading complete.

Tror inte turen är på min sida. Jag försöker vara positiv hela tiden men allt går emot mig.
Fick idag beskedet att lägenheten som vi ville köpa höjts med 200.000 då det är någon rik snubbe som lade ett bud som skulle slå bort alla andra. Blir väldigt sur.. För första gången var jag faktiskt rätt säker på att vi hade den men så kommer en dumskalle (okej egentligen inte dumskalle) och bjuder över vårt pris.
Förlåt alla, jag säger hela tiden att jag hittar något. Och så ja, går det som det går.
Har dock hittat ett rum jag kan bo i ett tag, tills vi hittar en lägenhet. Det är enda bra nyheten. Ska försöka flytta så fort som möjligt.
Saknar alla er i Lund. Trivs så mycket bättre där..

Fina vänner det! På bild: f.v: Kimia och Sarah

Mitt ben läker bra förresten, kan stötta mig helt okej nu. Men det gör visseligen ont men det går bra. Och nacken vet jag inte vad jag ska göra med. Haha, känner mig helt halt och stel. Blir säkert bra. Det blir det alltid.

Just ja, tack till alla som brytt sig och stöttat! Extra stort tack till Kimia, Sarah och Klara aka asian!

Kort inlägg idag, men orkar inte skriva mer just nu.
See you mates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0