Krossade röda tomater.

Och så kör vi knock knock bang bang!

Märker klart att jag börjar tappa mitt blogg sug som vanligt men ack nej, det tänker jag inte tillåta mig att göra.
Eftersom att jag inte uppdaterat på några dagar tänker jag skriva en mega blogg denna afton!

Här har vi då också en bild som Sarah Granholm www.dansarah.blogg.se har retuscherat och fotograferat.
Tackar Sarah för bilden!
Daniel en ytterst avlång bild (efter att jag förminskade den väldigt knaggligt)

Har funderat på hur jag ska kunna göra bloggen roligare och nä, jag vet faktiskt inte hur, för den är ju riktad till mina vänner och mig själv. Men visst vore det roligt att göra den lite roligare, så ja, förslag någon?
Bara att skriva en kommentar vilket max tar en halv minut.

Tills vidare fortsätter jag skriva massa strunt!

Har iallafall hunnit göra ett besök på The Hip Drop Dance Complex i Malmö. Det var det värt. Så jag kommer förmodligen börja dansa New School där. Haha, tycker själv det är ganska roligt, för jag är inte hiphop typen precis men jag älskar dans stilen. Kommer iallafall bli en fet vår på den dansföreningen!

Har börjat dansa nu igen iallafall. Nacken och låret/benet känns bättre nu. Dock dansar man som en skottskadad sköldpadda och det är ytterst roande. Men man gör sitt bästa. Baletten suger mer och mer nu (och jag som började tycka det var lite roligt...). Moderna lektionerna har blivit roligare. Börjar få riktigt bra contractions och förlängningar.
För icke dansinsatta så är contractions en viktig del inom dansen i allmänhet.


Solen bör titta fram nu tycker jag. Börjar tröttna på den halvdana kylan och "Svarta halkan" som jag har för mig att den kallades. Nej, fy fan för vinter. Våren och sommaren välkomnas med öppna armar.

Innan jag slutar blogga för dagen ska jag tipsa om lite musik jag själv tycker om samt lägga in bilder i detta inlägg.

A Camp - Stronger than Jesus (Nina från The Cardigans nya projekt, låten är helmys tycker jag)
James Morrison feat. Nelly Furtado - Broken Strings (tyckte om den, tydligen poppis på radio också)
Niccokick - The poet (min nya ringsignal, indie-låt som är så jävla grym!!!)
John ME - Love is my drug (bra låt, första officiella framträdande på P3 guldgalan)
Asha Ali - Warm Fronts (låt från förr förra året om jag inte har fel, gillar titeln för tillfället)

Sådär, nu har jag fått med fem låtar som är värda att lyssna på enligt mig. Men kanske inte för personer som har Cascada som sin idol eller 50 Cent fans.

Jessika och Lydia Hur tuffa som helst ju! Jessika och Lydia när vi var i Danmark för att se summer ballet 2008

sommar saknar värmen som fan, kolla på summerkid no 1

spex Från spexfotona i årskurs 9. Skulle föreställa japansk pokémon nörd.

inspelning Bild: Inspelningsplatsen av musikvideon till "Fotbollsfest". Hemsk låt och ja, synd att det inte var en lite grymmare artist som man fick dansa bakom i videon.

Nu gick bloggen lite ljusare bilder jämfört med de andra. Tummen upp för det!
So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0