Härnäst?

... och allt blir bara så knas.

Gårdagen var sjukt dålig men ändå sjukt hoppfull.. Vet inte vad som händer med mig men ingenting går som jag vill. Kanske för att jag flutit på tur ett bra tag. Så nu kommer den riktiga motgången. Hursomhelst, så är det som det är.
Allt olöst försöker jag lösa och om det inte går så kan jag inte göra mer.

Igår kollade jag iallafall lägenhet. Mycket fin och mysig med fint kök. Borta vid lasarettet. Kan bara hoppas att jag får den. För det skulle vända min tur en del. Hände andra bra saker dock, fick veta att jag sålänge kunde bo hos en familje vän kanske. Borta vid lilla fiskare gatan och om jag kan det så skulle det vara guldvärt för mig.
Skaffade även en ny mobil. Himla bra! Har inte lagt ifrån mig den något alls sedan jag skaffade den typ.

Min nya. På bild: Min nya mobil. För att ha en utfyllnads bild.

Idag, vaknade jag vid klockan 14. Somliga skulle nog säga att dagen nästan var över. För mig är klockan 14 ett tidigt klockslag. Men det klart, jag har ju en ganska omvänd tidszon inpräntad i kroppen.

Har inte gjort något än, snart är det P3 guldgala och den ska jag väl kolla in. Sedan blir det nog förmodligen en tur till Emma. Som vanligt är vi nattugglor.

Vet inte vad som skall skrivas mer. Borde skriva något kul och givande för er läsare men har värsta psykbrytet nu och har haft det någon vecka så vi får se när det går över. Det  kommer iallafall bli great snart I think!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: sarah

but everything will be allright!

2009-01-18 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0