Ny blogg-layout! .. och övningskörning

Dags för refreshment!

Den här veckan som gått nu har varit helt fucked up på många vis och bra på många andra. Så jävla knas alltihop och ja, kaffekatten blr confused och inga icke-mogna banananaser finns att hitta.

Som många av er förmodligen redan har noterat så har jag ändrat min blogg-lay-out en aning. Inte drastiskt men en förändring är det allt. Kände att det behövdes lite ändring och ja, tack vare Matilda så gick det och det blev bra också (enligt mig iallafall).

  Gamla layouten.

Vet inte riktigt vad ni läsare tycker, vilken är att föredra?

Idag övningskörde jag för andra gången någonsin. Eller ja, jag har fått testa förr men idag var det andra gången jag faktiskt kunde sitta i lugn och ro och få lära mig lite hur det här med körning fungerar.
Måste säga att jag är jävligt confused när jag ska köra och det första jag gjorde var att jag råkade trycka gasen i botten och pappa blev nog lite rädd minsann men jag hittade bromsen också, hahahaha.
Något jag tycker är ganska roligt och något att skratta åt är att jag aldrig fattat att det finns tre stycken pedaler.
Men kanske inte så konstigt eftersom jag suttit i fler automat-växlade bilar (där det för er som inte vet, bara finns två pedaler).
Hömmhömm, ja, det var på ett sätt lättare än jag trodde och på ett annat sätt var det mycket svårare men fy fasiken vad roligt det var och jag tror nog att jag var rätt bra på att köra för att vara så ny på det.

För tillfället suktar jag efter mer kaffe men inte fan orkar jag fixa till något. Nej, jag önskar att jag hade en liten slav här just nu som kunde hämta kaffe och godis till mig. Fast å andra sidan, då måste jag ju föda slaven med mat och ge den någonstanns att bo och jag vill inte trängas med en slav. *Nu ringde en klockan* GARAGET!

Tror faktiskt att jag skall dra mig till sängs snart, inte för att jag är trött, utan snarare för att jag ska försöka vända dygnet så att det blir så som det vara.



Den här låten är så jävla nice! Får mig att tänka på när jag var liten och fångade ca 45 grodor i en stor hink som jag satte inne på mitt rum sedan. Vad som hände där inne kan ni ju bara tänka er!

Godnatt readers! Eller Peace Out som man också kan avsluta med, hoho.

Kommentarer
Postat av: mariaa

sv. okej :D gick det bra att flytta då?

ska bli skönt att lära sej stå på egna ben liksom:)

http://mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-20 @ 17:27:51
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrånr

sv. okej ja jag hopppas jag trivs :D kommer nog säker vara jobbigt i början, men sen så släpper nog all nervositet och sånt, då går nog bra :D

http://mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-20 @ 18:07:52
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0