Hultsfred och annat skoj!

I want to live the life of, the rich and famous..

Nej, det vill jag faktiskt inte.
Blev ganska glad nu när Anna kommenterade att mitt förra inlägg var det bästa någonsin för att jag hade lagt in ett klipp på Wiener-waltz. Bäst av allt är att hon kallade det riktig dans och jovars, men Contemporary är det enda sanna!

Hade en riktigt härlig och hektisk vecka på Hultsfred. Orkar inte riktigt berätta allt som gjorts och allt som hände för intrycken var för många. Jag festade varje dag dygnet runt nästan, hoppade omkring i lera och vattenpölar, såg otroligt bra artister (Regina Spektor, The Killers, Franz Ferdinand, SMK, FibesOhFibes, Lars Winnerbäck, Thåström, m.fl.), träffade massa nytt folk, chillade och ja, jag vettefan vad jag inte gjorde.

 Vårt camp. Camp Österlen!

 Rick, Katinka och Moa. Riktigt trevliga människor från vårt Camp.

 Tillslut var det då dags att packa och säga hejdå till alla. Riktigt tråk men alla hade nog fått en rejäl dos av smuts så det var likabra att komma hem.

Yes,yes,yes, den här festivalen gjorde nog mitt sommarlov guld värt! Hittills har alla mina veckor under lovet varit bra och ytterliggare roligheter återstår.



Kom hem i söndags och gick inte och lade mig förrän på natten då jag inte hade ork till att sova.
Gårdagen var lite roligare än att bara åka buss hela banan-dagen.
Kiviks marknad, som förövrigt är äckligt bondigt, var ganska lyckat iallafall. Satt på en bunker med massa chill-people ett tag och sedan gick vi upp på själva marknaden och bara drev runt. Åkte dock Booster och när jag satt där var jag aningen onykter och kände att jag ville spy. NICE!!!.. not.
Blev bråk senare på kvällen och ja, jag stod och tittade på och fattade ingenting. Polisen var där osv.. bla bla bla.
Stack till Skruwen med Klara och Eje och sedan inväntade vi honom och de andra. Satt på hans rum och alla var nog jävligt trötta för vi satt/låg bara ner och gjorde ingenting men gött vare.
Jag och Klara gick hem vid tre tiden på morgonen och tittade på några avsnitt av Desperate Housewives, sedan somnade jag och vaknade idag vid klockan 12.
Blir marknad ikväll igen och ja.. egentligen fattar jag inte att jag utsätter mig för sånt jippo men det lär väl bli kul,

Haha, märker att jag är för knas för att skriva ett bra blogginlägg.
Roligare inlägg blir det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0