Tibertansk Spaniel eller Slow Loris?

It's raining in paradise

Usch usch usch, nu regnar det här i Kivik igen och det gör inte någon människa gladare, eller jo, en vissa, men inte denna knas-katten iallafall.

Imorgon blir det till att Lönnkvist-Persson-family goes Stockholm. Det skall bli mycket skönt och roligt, men jag kan inte riktigt sätta mig in i situationen att jag skall åka iväg igen. Känns smått nuts!
Kommer dock hem i helgen igen och då åker jag in till Lund again. YES YES YES!

Förövrigt skall jag berätta att jag vill skaffa ett husdjur och jag har två intressanta alternativ varav det ena inte finns i närmsta djuraffär precis.
Hursomhelst, detta är då det mer svensk och husdjurs-vänliga alternativet:



Rivendell Tibertansk Spaniel. Söta som fan, men jag vill dock inte ha dem om man får en kärring (hon som snackar på videon) med på köpet. Bläh bläh!

Sedan så har vi det andra lite mer exotiska och icke hemma-vänliga alternativet.

SLOW LORIS! En sådan här skulle jag vilja ha. Som jag sade igår, så vill jag ha en slav så att jag kan få lata mig. Denna har ju dessutom fyra händer så den kan passa upp mig lite extra... eller nej förresten, den är för långsam därav namnet.
Och nej, jag skulle inte vilja utnyttja denna lilla hårboll kom jag på. Gouch!

Så läsare små. Vilket av djuren vinnaren "Favourite Pet"-tävlingen (inte för att det finns en sådan officiellt men ändå)?

Nu ska jag fixa med min tvätt. So long folks!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den andra, helt klart! Om du skaffar en sån ska jag komma hem till dig varje dag! Fy fan vilken cool :D haha

2009-07-20 @ 20:53:55
Postat av: JOANNA

tack snälla!



att alla är olika och alla duger:)

2009-07-20 @ 21:34:42
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: sarah

hahahahahh slow loris för fan xD

2009-08-02 @ 23:55:32
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0