Imorgon är det dags för Hultsfred!

Laga maten där på faten, keka reka.

Goddagens gott folk!
Nu är alltså mitt sommarjobb helt slut. Roligt har det varit, krävande och ja.. .dansant kan man ju också säga.
Hursomhelst var det fruktansvärt nice att ha fått vara och arbeta med Ina dessa veckor.

Got a new haircut och jag bör ju nämna att det var Ida som klippte mig. En god vän alltså, för de som inte vet vem hon är.
Saken är den att jag ändå tänkte raka av mig mitt hår och då blev det ett jäkla liv om att jag skulle se dum ut och att ingen ville bli sedd med mig, hahaha, men ja, jag rakade av mit håret på sidorna och har kvar en del hår nu så det nästan blir som en mohawk.
Fick mixade reaktioner efter att jag klippt mig.

Pappa: åh.. det var ju... fint.. heh.
Gunilla:.. ja,men. Det blev ju rätt bra.
Mamma: SNYGGT HÅR DANIEL! Passar dig bättre.
Ida: Jag blev faktiskt riktigt nöjd!
Emma: VAFAN HAR DU GJORT MED HÅRET?!?!

Hömm.. men jaja, vi får se vad som sker. En del kommer kasta tomatpizza på mig och andra kommer väl att komplimera mitt hår. Och det är det som är lite roligt med det hela. VEM FAN BRYR SIG OM ANDRAS HÅR och gör det till en stor sak?
Wellwell, skitsamma, nu fick jag något att skriva om iallafall.

Lägger upp en video med mina favoriter i denna säsong av So You Think You Can Dance.

Nu ska jag hursomhelst börja packa. Hultsfred imorgon och jag har faktiskt inte ens kollat så att jag har rena kläder att ha på mig. Men egentligen är det ju skitsamma eftersom allt ändå kommer bli så svinigt.

Hajdo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet du vad som gör det här inlägget till det bästa du någonsin har skrivit?



Att du har lagt in en Wienervals-film! Toppen Daniel, du har lärt dig någonting om dans det här året, riktig dans :D



Ha ett fortsatt bra lov sötnos, du är saknad (:<3

2009-07-07 @ 00:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0